W tym tygodniu:

Obejrzyj prezentację i dowiedz się więcej o naszym kraju, symbolach narodowych i świętach majowych.

1 majaŚWIĘTO PRACY

2 majaŚWIĘTO FLAGI

3 majaŚWIĘTO KONSTYTUCJI 3 MAJA

 

Prezentacja:

https://view.genial.ly/5ea6cbd5075c7c0dc02a0544?fbclid=IwAR2OSndRukQ1LprjonQmZpVmgs5t8c9i3iDV3bO8bHXOFZEIv377jNvm7qY

 

Chcesz się sprawdzić – wykonaj quiz.

https://view.genial.ly/5ea6d19909bb500dc5f99ecd/learning-experience-challenges-polska-polacz

 

 

Długi weekend przed nami – warto poćwiczyć.

Zestaw ćwiczeń dla dzieci to pomysły na aktywność ruchową każdego dnia.

  1. Klęk podparty, wykonujemy ruch do tyłu, opierając pośladki o stopy, równocześnie chowamy głowę między ramiona. Powracamy do klęku podpartego. (+/- 10 ruchów)
  2. Małe żabki: skaczemy do przodu obunóż z głębokiego przysiadu (10 żabich skoków).
  3. Ćwiczenie dużych grup mięśniowych “Kto silniejszy”. Siadamy naprzeciwko dziecka: siad skrzyżny. Podajemy sobie ręce. Kolana dotykają się. Przeciągamy się raz w jedną, raz w drugą stronę.
  4. Mała miękka piłka lub woreczki z grochem lub balonik: podrzucamy i chwytamy, ale po każdym podrzucie robimy obrót: raz w lewo, raz w prawo
  5. Siadamy. Na ustalony znak jak najszybciej podrywamy się z podłogi i klaszczemy.

Ćwiczenie uspokajające: Maszerowanie przy ulubionej piosence.