Grupa dzieci na tarasie widokowym w Hradczanach.W oddali starówka i wieże Katedry św. Wita. Dzieci stoją i siedzą na kamiennych płytach chodnika.

Wycieczka do Czech.

W Czechach zwiedziliśmy następujące miejsca:

Skalne Miasto –  fantastyczny kamienny labirynt wyrzeźbiony siłami natury.

Pragę, a w niej katedrę św. Wita, Zamek, Stary Pałac Królewski, Złotą Uliczkę, Królewski Ogród z mieszkającymi tam białymi pawiami oraz Belweder czyli królewski pawilon letni. Byliśmy na Rynku Staromiejskim, gdzie podziwialiśmy średniowieczny zegar astronomiczny Orloj i na Moście Karola, gdzie gładziliśmy po stopach św. Nepomucena (to na szczęście). Spacerowaliśmy po Rynku Małostrańskim i placu Hradczańskim. Wjechaliśmy kolejką na wzgórze Petrin, a tam weszliśmy na wieżę widokową i zwiedzaliśmy Gabinet Luster. Byliśmy w Muzeum Klocków Lego, Muzeum Iluzji i w ogrodzie zoologicznym. Praskie Zoo dzięki wyjątkowej lokalizacji  należy do najpiękniejszych ogrodów zoologicznych świata.

Kutną Horę, a w niej Kaplicę Czaszek i piękne Stare Miasto.

Hotel – bardzo fajny i niedaleko centrum Pragi, jedzenie – smaczne i  duży wybór dań, pilot wycieczki – sympatyczny i skuteczny w działaniu, kierowcy – wyrozumiali i profesjonalni. To była udana wycieczka.